miercuri, 10 iunie 2009

PitziCard!

Informatica e cea mai utila chestie de pe Pamant:

- Spy-web: 50euro;
- Acumulator Ni-MH: 30euro;
- 2 sticle de vin Cabernet Sauvignon Davino 2006: 30euro;
- Iesiri la film, suc, etc: 100euro;

Placerea de a te razbuna pe o pitipoanca... NEPRETUITA!



Acum sa va povestesc cum s-a intamplat: Am cunoscut-o printr-un prieten bun. Ne-am intalnit de cateva ori si desi am observat ca e foarte-foarte-fooooarte pitipoanca, am zis ca poate mi se pare mie. Si SOC! Dupa doua saptamani aflu de la prietenul acela ca ea i-a zis ca mai este cu unul si ca vrea sa ramana cu amandoi pentru ca fiecare are ceva ce nu are celalalt. Asa ca mi-am luat trusa de unelte din care vroiam sa construiesc o masina teleghidata prin USB, am cumparat doua sticle de vin scump (cum zicea ea 'am gusturi fine, beau doar vinuri scumpe'. Dar te imbeti cam repede, papusico!) si am mers la ea. Rezultatul il aveti mai sus!

PS: Isi face dus pe la orele 11 seara iar cand are parte de actiune mai tarziu. Daca aveti ghinion e posibil sa inchida calculatorul, dar o face foarte rar pentru ca scopul ei in viata e sa vorbeasca cu pularai pe messenger. Claritate mai mare nu se poate pentru ca ea are net de cacat.

Niciun comentariu: