sâmbătă, 20 octombrie 2007

Dirigentie online :))

Inspirat de ultima ora de dirigentie, am decis sa dau sansa tuturor sa filozofeze pe anumite teme :D. De aceea o sa va rog pe toti sa faceti un comment la acest post cu urmatoarele:

1. Ce inseamna viata ta pentru tine?
2. Ce inseamna viata celorlalti pentru tine?
3. Ce inseamna dragostea pentru tine?
4. Cand ti deajuns de mult la cineva incat sa-i spui "te iubesc"?

Ugh, ca sa va fac curaj, ma sacrific eu primul...

1. viata mea e ca un algoritm ce mananca multa memorie... ca... da... e exact ca si cum ai face un algoritm ce genereaza sirul lui fibonaci utilizand functie recursiva... asta e ceea ce se numeste programare in cascada...
2. viata celorlalti... lol :))... ei sunt ceva gen variabilele care te ajuta sa compui algoritmul
3. dragostea... este chiar nenorocita de functie recursiva =))
4. pfff... atunci cand stii ca daca variabila respectiva ar pleca din algoritmul tau, compilatorul ti-ar da erori...

2 comentarii:

Anonim spunea...

1.viatza mea e ca vremea...ori marfa...ori naspa
2.viatza celorlalti nu prea conteaza
3.ceva frumos kre la un moment dat te va face sa suferi
4.pur si simplu simti atuncy knd iubesty pe cineva si iti dai seama singur knd ar trebui sai spui...dar fi atent sa nui spui prea tarziu

Anonim spunea...

jur ca nu am inteles nimic din ce ai spus:D